איך לדעת לאיזה איזור בתל אביב המשרד שלכם מתאים

תוכן עניינים

העיר תל אביב מחולקת לאזורים שונים, לא רק מבחינת אזורי מגורים אלא גם מבחינת אזורי מסחר ועסקים, ובפרט בכל מה שקשור למיקומים של משרדים.

בדומה ללא מעט ערים גדולות וחשובות בעולם, גם בתל אביב אפשר למצוא מגוון אזורים שונים בהם ישנם משרדים, בין אם זה של חברות גדולות ובין אם זה של חברות קטנות ובעלי מקצוע. ההבדלים בין האזורים באים לידי ביטוי בצורות שונות.

כאשר בעל עסק מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב, עליו להכיר את החלוקה בין האזורים, את ההבדלים ביניהם, ובהתאם מה בדיוק יכול להתאים לו. הן מבחינה כלכלית, הן מבחינת סביבה עסקית והן מבחינות אחרות שיכולות להשפיע על התפקוד שלו. זה נכון מנקודת מסטר של העסק, על היכולת שלו לקבל לקוחות, לספק שירותים וכן לאפשר לעסק בכלל ולעובדים שלו בפרט, ליהנות מסביבה עבודה איכותית.

לפני שאנחנו נמפה את האזורים השונים ונתייחס גם לשאלה כיצד בוחרים לאיזה אזור בעיר המשרד שלנו יכול להתאים, צריך להדגיש, במקרים מסוימים חל שינוי באזורים מסוימים, לעיתים זה שינוי זמני, לעיתים שינוי ארוך טווח ומשמעותי. לכן גם המיפוי הוא נכון לנקודת זמן מסוימת, ויש לבחון אותו כל הזמן.

אילו אזורים מתאימים להשכרת משרדים בעיר?

כשמחפשים משרדים להשכרה בתל אביב, אפשר לומר שישנם 4-5 אזורים עיקריים. אזורים כגון רוטשילד, רמת החייל, אזור יגאל אלון והמסגר, אזור מרכז העיר (בן יהודה, אלנבי, ירקון, דיזינגוף ואבן גבירול). כאמור ישנם אזורים נוספים, אך פחות מרכזיים או פחות פופולאריים.

ההבדלים בין האזורים הם לא קטנים. רמת החייל ידועה כאזור בו יושבות חברות הייטק, חברות תקשורת, מרכזי רפואה, רוטשילד נחשב לסיטי של העיר, שם יושבים בתי השקעות, בנקים, חברות ביטוח, מרכז העיר הוא אזור שמתאים יותר למשרדים של רואי חשבון, עורכי דין, ואזור יגאל אלון והמסגר מתאים לחברות אינטרנט, חברות רכב, ביטוח, בנייה.

צריך להדגיש, יש אזורים שנוצרו בכוונה תחילה, מרכז העיר מעצם העובדה שזה אזור מגורים, אז הוא מתאים יותר למשרדים קטנים, בעוד שרוטשילד נוצר כסיטי של העיר, בגלל הקרבה לבורסה ולמיקום של הבנקים עוד בשנות השבעים. לעומת זאת, רמת החייל עד שנות התשעים היה אזור של מוסכים שעבר שינוי וכיום הוא אחד האזורים היקרים בעיר.

איך יודעים לאיזה אזור, המשרד שלנו מתאים? יש פה עניין של עלויות כלכליות, שכן יש אזורים יקרים יותר ויש אזורים יותר זולים, ואז זה תלוי כמובן ביכולות הכלכליות של המשרד, מעבר לכך יש פה עניין של צרכים, איזו סביבה עסקית העסק צריך, מה בדיוק נדרש בשביל להפעיל אותו. נקודה נוספת שצריך להתייחס אליה היא מהיכן מגיעים העובדים ומהיכן מגיעים הלקוחות, ולאן יהיה להם נוח יותר להגיע.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מאמרים נוספים שאולי תאהבו