פוליסה לביטוח דירה זה לא מותרות

תוכן עניינים

יש הרבה אנשים שמעדיפים לעצום עיניים בכל מה שקשור לנושא הזה של ביטוחים. הם מרגישים שגם כך הם כבר משלמים יותר מידי על ביטוחים מביטוחים שונים אשר בהם הם מחויבים על פי חוק והם לא רוצים לשמוע על עלויות נוספות בכל מה שקשור לנושא הזה של הביטוח.

הוסיפו על זה גם את כל הסיפורים המתגלגלים על ביטוחים שלא ממש הועילו בגלל חברות ביטוח שהתחמקו מתשלומי פיצויים בגלל תואנות ותירוצים שונים ותקבלו את כל הסיבות למה אנשים מוכנים לוותר מרצון על ביטוחים מיותרים מבחינתם.

אז יש את ביטוח הבריאות אשר בו כולם מחויבים. גם אם הוא הכי בסיסי עדיין ירד סכום קבוע מהמשכורת החודשית עבור מס בריאות. יש את ביטוחי הרכב בהם הנהגים מחויבים וכך גם יש את הביטוחים המחייבים את אלו שנוטלים משכנתא על נכס כלשהו. כך שאנחנו כבר בהחלט מפרישים בכל חודש סכומי כסף נכבדים וניכרים רק עבור הסעיף הזה של ביטוחים.

ביטוח תכולה של הבית – מה זה אומר?

למרות כל מה שאנחנו כבר משלמים, יש ביטוח נוסף אשר בו אנחנו ממש לא ממליצים לזלזל. כי בניגוד לשאר הביטוחים האחרים, כאן מדובר במשהו הרבה יותר בסיסי והרבה יותר מחייב גם אם לא על פי חוק. אדם שחושב קצת לעומק מבין עד כמה הביטוח מהסוג הזה עשוי להיות לו לעזר ואפילו להצלה של ממש במקרים שעלולים בהחלט לקרות לבית. ושלא יקרה!

אנחנו מדברים על ביטוח תכולה. כי גם אם הבית כבר מבוטח במסגרת המשכנתא שלקחתם וזה חייב אתכם לבטח את הנכס, הרי שהתכולה שנמצאת בתוך הבית ממש לא נכללת בביטוח הזה.

מה שאומר שאם חלילה תפרוץ שריפה שתכלה את רכושכם ואת ממונכם, הביטוח על הבית לא יכסה את הנזקים שאירעו לחפצים שאינם כלולים בביטוח.

קורה לא פעם ותכולה בבית נפגעת בעקבות מזג אוויר סוער כשגשמים חודרים הביתה, זה עלול לקרות גם על ידי פורצים שיפרצו הביתה וייטלו עמם רכוש יקר ערך וכאמור שריפות בבית זה גם כן אחד הגורמים השכיחים לפגיעה ברכוש הנמצא בבית.

כאשר התכולה מבוטחת, יש את מי לתבוע ואת הדרך לשקם את הנזקים.

מה נכלל בתכולה המבוטחת?

כאן ישנו מוקש ולא כולם מודעים אליו. יש כאלה הסבורים כי ברגע שהתכולה של הבית מבוטחת, אזי גניבה של תכשיטים או גניבה של ציוד כמו מחשב נייד, מצלמה יקרה וכו', יהיו גם כן מכוסים. אז כאן יש לשים לב מה נכלל ומה לא נכלל בביטוח. יש כאלה שינסו לטעון כי פריטים ומוצרים שלא נמצאים בבית והמקום שלהם הוא על האדם כמו תכשיטים יקרים, טלפון סלולארי וכו', הרי שאלו לא נכללים בתכולה של הדירה.

על כן, אם חשוב לכם שהכול, כולל הכול יהיה מכוסה תחת הכיסוי הביטוחי, חשוב שתבדקו את הדבר כאשר אתם באים לרכוש את פוליסת הביטוח.

איך תובעים את חברת הביטוח?

נהוג לומר שחברת הביטוח נחמדה אלינו רק כאשר היא מחזרת אחרינו. היא הופכת להיות הרבה יותר חמקמקה כאשר אנחנו זקוקים לה ולפיצויים שלה. על כן, כאשר באים לבחור את חברת הביטוח, אסור להסתנוור מהנחמדות שלה כלפינו לפני שאנחנו קונים את הפוליסה. יש לברר מול לקוחות של חברת הביטוח ולבדוק מולם האם הם נשארים נחמדים גם אחרי שהם מקבלים את הכסף שלהם וגם אחרי שיש נזקים בהם באים לדרוש מהם פיצויים. יש בהחלט חברות הוגנות וחשוב למצוא אותם.

עם ביטוח טוב, תישנו הרבה יותר טוב.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מאמרים נוספים שאולי תאהבו